Atus

merk, design

OPDRACHTGEVER: ATUS

Het in Breda gevestigde ATUS is een technisch bedrijf dat persoonlijke beveiligingssystemen ontwerpt en verkoopt aan uiteenlopende sectoren, waaronder justitie, gezondheidszorg, industrie en de utiliteitsmarkt.

VRAAG:

Atus was jarenlang onderdeel van een groter bedrijf, maar werd in 2010 onafhankelijk. Naast een eigen identiteit en huisstijl, moest er een campagne komen om de nieuwe situatie naar de verschillende doelgroepen te communiceren.

OPLOSSING:

Op basis van diepte-interviews met medewerkers, klanten en toeleveranciers ontwikkelden we een merkdocument. Hieruit vloeide de nieuwe identiteit en huisstijl voort. Om de internationale klantenkring op de hoogte te brengen van de veranderingen, bedachten we een introductie- en salesactie, waarbij zowel offline als online middelen werden ingezet.

Benieuwd wat wij voor uw organisatie kunnen betekenen?

Ga het gesprek aan

Relevante projecten