Renee by Castelijn & Beerens

merk, design, campagne

OPDRACHTGEVER: RENÉE BY CASTELIJN & BEERENS

RENEE is sinds 2012 een nieuw label van klein lederwaren binnen de Castelijn & Beerens familie. Het merk is opgericht door Babette en Martijn Beerens, de 3e generatie binnen het familiebedrijf. Waar Castelijn & Beerens al ruim 70 jaar bekendstaat om zijn tijdloze, klassieke designs, kenmerkt RENEE zich door stoere en eigentijdse ontwerpen.

VRAAG:

Ontwikkel een introductiecampagne om het nieuwe merk RENEE zo effectief mogelijk bij de doelgroep onder de aandacht te brengen.

OPLOSSING:

We zochten naar de meest optimale mix van bereik en effectiviteit. Omdat de doelgroep relatief jong is, kozen we ervoor om het budget grotendeels online in te zetten. Denk aan carroussel ads, post-link ads en post-like-ads op Facebook, maar ook aan preroll video’s op Youtube. Keken mensen een Youtube-video die paste binnen het profiel van Renee, dan kregen ze het gemaakte teaserfilmpje te zien. Mede door de creatieve lading van de boodschap, scoorde de campagne uitzonderlijk goed. Om de binding met de doelgroep te behouden, ontwikkelen we elke maand kortlopende actiecampagnes.

 

 

Benieuwd wat wij voor uw organisatie kunnen betekenen?

Ga het gesprek aan

Relevante projecten