
Ad Hulst
Bekijk deze website

Strategie
Adhulst is een internationale speler, daarom is de website zo opgebouwd dat het makkelijk te vertalen is naar een andere taal. Hierin spelen keywords in verschillende talen ook een essentiële rol. Zo zijn er per taal verschillende termen uitgelicht en dat komt de vindbaarheid van de internationale markten waarin Adhulst actief is ten goede.
Webdesign
Voor Adhulst was het belangrijk dat de identiteit van het bedrijf helemaal terug zou komen in het design van de website. Na verschillende stijlen onderzocht te hebben, kwamen we bij de essentie van het design. Deze bracht ons ertoe om juist het eigenzinnige karakter terug te laten komen. Als pijler van deze eigenzinnigheid hebben we een horizontale scroll in het design verwerkt.
Een mooi voorbeeld van het centraal zetten van het karakter van het bedrijf. Binnen het webdesign hebben we ook geheel in eigen beheer de teksten geschreven, de fotoshoot verzorgd en de video’s gemonteerd.

Webdevelopment
Tijdens het webdevelopment proces zijn we uitgegaan van flexibele blokken. Technisch gezien zorgt dit ervoor dat deze blokken modulair te gebruiken zijn, elk blok is dus te verschuiven en te verplaatsen. Hiermee zorgen we er ook voor dat de website op alle apparaten (smartphone, tablet en desktop) zijn schoonheid behoudt en altijd responsive is. De techniek is gekoppeld aan een WordPress Content Management Systeem (CMS). Hierdoor kan de klant aan de voorkant gemakkelijk nieuwe pagina’s in de stijl van de website opzetten. Deze vrijheid heeft de klant doordat we de website aan de achterkant native vanuit scratch is opgebouwd. En daar profiteert de klant dan weer van!
“Een adviserende partner die zeer klantgericht te werk gaat.”