
Detail4Retail
Bekijk deze website
Webdesign
Voor Detail4Retail hebben we van begin tot eind meegedacht in het laten excelleren van het bedrijf online. Daarom zijn we al vroeg in het proces aangehaakt om mee te denken over een digitale visuele stijl. Om tot een goede stijl te komen hebben we drie verschillende concepten bedacht. Hierdoor hebben we de klant precies kunnen laten zien wat bij welke keuze het scenario zou zijn. Dit gaf de klant de uitgelezen mogelijkheid om een gedegen keuze te maken. De keuze viel hierdoor al snel op herkenbare elementen aangevuld met slimme, moderne en digitale toevoegingen. Door verschillende wireframes uit te werken hebben we met de klant de structuur van de website in kaart gebracht.

Conversie-optimalisatie
De structuur van de website was gericht op conversie-optimalisatie. Hierin staan projecten en klantreviews centraal, om hierdoor het vertrouwen van de bezoeker te winnen om vanuit daar een samenwerking te starten. Wat Detail4Retail hierin kan betekenen voor de bezoeker is de belangrijkste peiler. De structuur van een website speelt daarin een belangrijke rol. Dit heeft ervoor gezorgd dat we per project hebben gekeken wat een passende call-to-action is. Daarnaast hebben we in de footer ook nog een speciaal interactiemoment gecreëerd. Dit alles draagt samen bij een verbeterde conversie-optimalisatie.

Webdevelopment
Deze website is opgebouwd uit verschillende modulaire blokken. Buiten dat dit zorgt voor een strak en modern design, zorgt het er ook voor dat het perfect werkt binnen een WordPress CMS. Niet zomaar een CMS op basis van een template, maar een door ons zelf gebouwde website. Deze is compatible met WordPress, wat voor de functionaliteit van de website een meerwaarde is.
“Online aanwezig is één. Online scoren is twee. LiNC houdt focus op onze doelen en maakt het effect inzichtelijk.”