MQ_2020_019_keuken2_marmeren blad_keuken 2_bewerkt

Marquardt Küchen

Sinds de oprichting in 1991 is Marquardt Küchen uitgegroeid tot de nummer 1 van Duitsland in keukens met graniet. Tegenwoordig levert het bedrijf, vanuit de eigen granietfabriek in Emleben, aan hun showrooms in Duitsland en Nederland. In samenwerking met Scheepens Reclame ontwikkelde LiNC de website van dit keukenmerk.
Naamloos-1

Webdesign

De desktop versie van de website was leidend in het ontwerpproces. Naast een uitstraling die past bij het DNA van het merk, draait het bij de website ook om functionaliteit. Want wat voor bezoekers een belangrijke inspiratiebron is, moet voor Marquardt een belangrijke bron van leadgeneratie en conversie zijn.

Webdevelopment

In overleg met de klant kozen we voor een indeling in flexibele blokken. Hierdoor kan Marquardt in de toekomst zelf eenvoudig aanpassingen doen en nieuwe producten toevoegen. Door verder een aantal pagina’s geografisch te rangschikken, ziet de bezoeker direct wat zijn of haar dichtstbijzijnde showroom is.

Social Play Book

Aanvullend op de website vraag, ontwikkelde LiNC voor Marquardt een ‘Social Play Book’. Hierin staan onder meer de strategie en belangrijkste doelstellingen beschreven voor de sociale media kanalen van het keukenmerk. Ter inspiratie zijn per kanaal ook voorbeelden van social posts te zien die de strategie ondersteunen.

www.marquardt-kuchen.nl

“Online aanwezig is één. Online scoren is twee. LiNC houdt focus op onze doelen en maakt het effect inzichtelijk.”

Milou Jansen Marketing & Communication Manager - Lan Handling